Jelenleg 0 db termék van a kosárban!
A kosara üres!
Infó

Január 4-ig üzletünk zárva tart és a csomagfeladás is szünetel!

 

 

A termék nevében és leírásában használt márkajelzések és kódok az eredeti gyártó (OEM) kizárólagos tulajdonát képezik, weboldalunkon csupán a termékek könnyebb beazonosíthatóságát szolgálják. 

A kép illusztráció!

 

 

A rendelés menete

                          
                            Áruházunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni!

 

 

A webáruház nyitóoldalán a bal oldali - TERMÉKKATEGÓRIÁK - vagy a - NYOMTATÓPATRON ÉS TONER KERESŐ - menüsorból kiválasztod azt a terméket, amire szükséged van, majd kattints a KOSÁRBA TESZ ikonra. Ha több terméket szeretnél a kosárba tenni akkor folytasd a vásárlást és minden tétel után, láthatod az aktuális rendelést amit akár törölhetsz, módosíthatsz. Itt választhatod ki a szállítás költségét is. Figyelj oda a szállítási mód kiválasztásánál!!!

 

A vásárlás véglegesítéséhez nem szükséges regisztrálnod, de a csillaggal jelölt mezőket kötelező kitölteni, azután a MEGRENDELEM ikonra kattintva elküldeni a rendelést részünkre.
                          
Sikeres vásárlás létrejötte után küldünk egy visszaigazoló e-mailt (a megadott email címre), a rendelés részleteiről, ezután a lehetõ legrövidebb időn belül (általában 1 munkanap) postázzuk a terméke(ke)t.

                          

Keresõ (böngészõ) működése :

Webáruházunkban több lehetőség is van a termék megtalálására.

1- Nyomtató szerint: ha nem tudod milyen kellék illik a nyomtatóba, akkor előszőr kiválasztod a nyomtató márkáját, majd a nyomtató típusát, ezután a rendszerünk automatikusan megjeleníti a hozzá illő termékeket. Ha nem találod a nyomtatót, kérlek vedd fel a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön!

2 - Kereső - ide egyszerűen be kell írni a nyomtató, vagy a kellék típusát és a rendszerünk kilistázza a talált termékeket.

3 - Termékkategória - ha már ismered a nyomtatóban használt kellék típusát, akkor itt gyorsan és egyszerűen lehet szűrni a termékre.
                                       

Szállítási feltételek itt...
              

  Hibás termék reklamáció 

        szilvaniakft@freemail.hu címre kérjük az alábbi adatokat feltüntetni:

            - számlaszám, hiba jellege, nyomtató típusa és egy elérhetőség.
 

Termékek
 

 A webáruházunkban található termékek nem fedik le a teljes piaci igényt, ezért ha valamelyik keresett terméket nem találod, akkor közöld velünk és mi a lehető legjobb áron, 1-2 napon belül beszerezzük.
        
Termékeink jó minõségűek, de természetesen előfordul meghibásodás (1%), éppen ezért minden termékünkre 100% minõségi + 100% megelégetettségi garanciát vállalunk!


A Starink utángyártott tintapatronjaink általában nagyobb kapacitásúak az eredetinél és lényegesen  olcsóbbak, így Te is gazdaságosabban tudsz nyomtatni és nem terheli túlzottan a kiadást!
       Vedd figyelembe a patron szám mellett a milliliter (ml) arányt is!
                        



A StarInk logóval ellátott utángyártott tintapatronok (általában) nagyobb kapacitásúak mint az eredetiek, ezért tüntettük fel a termék tipus mellett a milliliter arányt is!
  
A jó döntés érdekében érdemes elõbb tájékozodni - olvasd el a készpénzt érő tanácsokat -


1. EREDETI : ezek többnyire drágák, kissebb kapacításúak de jó minőségűek és  megbízható teljesítményt nyújtanak.
                   

2. UTÁNGYÁRTOTT : Erre szakosodott gyártók állítják elő, megbízható, kedvezőbb árfekvésű, nagyobb kapacítással rendelkeznek és majdnem vagy épp olyan jó minőségűek, mint az eredeti.
                   

3. UTÁNTÖLTÖTT : Ezek a legkritikusabbak és egyben a legolcsóbbak. Átlag 2-3 alkalommal lehet utántölteni és nem garantált a minősége. Ami biztosan tönkre teszi: ha nem nyomtat gyakran, ha üresen vagy melegben sokáig állni hagyja, esetleg lejárt a szavatossága. Ez egyébként érvényes a fent említett két kategoriára is. Csak jól képzett szakembernél érdemes töltetni, olyannál  aki garanciát is vállal rá. NE HAGYJA BESZÁRADNI!

Tonereknél az A jelzés a kissebb, az X jelzés a nagyobb kapacítást jelzi!

 

Köszönjük, hogy megtiszteltél bizalmaddal, reméljük információink hasznosak voltak.
Ne feledjtsd, maximálisan megbízhatsz a StarInk logóval ellátott termékekben!

 

 

 

Viszonteladók

 

A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció jóváhagyása abban az esetben történik meg, ha igazolást kapunk (cégkivonat) a cég tevékenységi köréről.

Ezután megadjuk a bejelentkezéshez szükséges jelszót amivel láthatóvá válnak a
termékek árai és bizonyos kedvezmények is (mennyiségi kedvezmény, szállítási 
kedvezmény,alku lehetősége, készletinformáció)

A termékeket lehetőség van menüpontból vagy keresőből kiválasztani 
és tételesen megrendelni amit a kosár összegyűjt és automatikusan
kiszámolja a kedvezményeket is amit a végösszegből levon.

Minden más lehetőség, kívánság (szállítás, fizetés, megjegyzés) is 
a rendelés véglegesítésénél választható és 1nap alatt kiszállítjuk 
a csomagot, amit az MPL futárszolgálat teljesít.

Utángyártott termékeinket - kifogástalan minőségben - nagykereskedői 
áron is forgalomba bocsájtjuk partnereink (viszonteladók) számára.

Ehhez regisztrálni kell és jelezni felénk a szándékot (valamely elérhetőségünkön),
majd miután partneri viszonyba léptünk, webáruházban történő belépésekor mindig
a saját (egyedi) árak jelennek meg. Regisztráció nélkül is megtekinthetőek a
(bruttó) árak a nyitó oldal Árlista menüpontban.

39.370Ft (nettó) - 50.000 (bruttó) átutalás feletti vásárlás
esetén ingyen postázzuk a megrendelést.

A feltüntetett árakból további kedvezményeket biztosítunk
amit a kosár funkciónál lehet megtekinteni


Hibás termék reklamáció 

A hibás termékeket feldolgozás után kicseréljük és az alábbi 
információkat kérjük ahhoz,hogy elfogadjuk a reklamációt:
- a nyomtató típusa amiben használták a terméket
- nyomatot kérünk a hibás termék műkődéséről, amit csatolni
lehet a termékhez vagy egy scannelt példányt elküldeni emailen.


                                                                Jogos a reklamáció:

  • ha a termékeket tőlünk vásárolták,
  • fizikai sérülésektől mentesek
  • töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
  • és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.


Ügyfeleink a hibás termékeket visszajuttatják cégünkhöz és ha jogos
a reklamáció, akkor kérhetik a termék cseréjét azonos termékre
vagy jóváírását a következő számlájukon.
 
Hírlevél feliratkozáshoz kattintson ide!
Hírlevél

Ingyenes tanácsokért íratkozzon fel hírlevelünkre most!